Головна Постановка звуків
Вади вимови звуків Р, Р' та методи їх усунення
Неділя, 25 вересня 2011, 11:11

Ротацизм та параротацизм - порушення вимови звуків Р, Р' (відсутність, спотворення, або заміна іншими звуками, часто: л, в, д, г, й, и, р'). Спостерігаються такі їх види:

 
Подолання різних видів сигматизму та парасигматизму свистячих звуків
Неділя, 25 вересня 2011, 10:55

Види сигматизму:
1. Міжзубний сигматизм.
Цей недолік виражається в тому, що при вимові свистячих або шиплячих звуків кінчик язика просовується між нижніми і верхніми різцями, від чого виходить картавий звук.
2. Губно-зубний сигматизм.
При цьому недоліку вимови свистячі або шиплячі звуки вимовляються подібно звуків ф і в, тобто при такому положенні частин артикуляційного апарату, коли нижня губа піднята до верхніх різців, утворюючи звуження, через яке проходить видихуваний струмінь повітря, а язик перебуває в положенні звуку с.

 
Робота над мовленнєвим диханням
Понеділок, 27 червня 2011, 11:25

Правильне дихання -- правильне мовлення.

Найважливішою умовою правильного мовлення є плавний, подовжений видих і чітка ненапружена артикуляція.

Для мовлення найбільш раціональне діафрагмально-реберне дихання, коли вдих і видих відбуваються за участю діафрагми і міжреберних м'язів. Активна нижня, саме об'ємна частина легень. Верхні відділи грудної клітки, а також плечі практично не рухаються.

 
Логопедичні казки
Понеділок, 06 червня 2011, 13:54

У журналі "Дошкільне виховання" (№ 9, 2009 р.) було надруковано статтю Ірини Кривди "Логопед теж психолог". На підтримку головної думки статті логопед зі школи "Леді" (м. Боярка, Київська обл.), Оксана Лавриненко пропонує сучасний психологічний прийом — казкотерапію, який вона успішно застосовує в роботі з дошкільнятами й молодшими школярами.

 
Учимося швидко й правильно вимовляти звук [р]
Четвер, 02 червня 2011, 12:47

Дефекти вимови звука [р] є найпоширенішими. На постановку й автоматизацію цього звука, як ува­жають колеги, витрачається шість і більше місяців. При цьому майже в кожного вчителя-логопеда трап­ляються невдачі в постановці звука або випадки, коли учень, опанувавши правильну артикуляцію, не вимовляє його правильно в спонтанному мовленні.

 
Вади вимови окремих звуків та методика їх подолання
Четвер, 26 травня 2011, 14:34

Голосні звуки


Для голосних характерні фонація, що зумовлена вібрацією голосо­вих зв'язок, вільний прохід видихуваного струменя повітря через ро­тову порожнину, загальна напруженість м'язів артикуляційного апара­ту, слабкість повітряного струменя.

 
вимови звука “ч” та його автоматизація
Четвер, 26 травня 2011, 13:13

Формування правильної вимови звука “ч” і введення йо­го в закритий склад, слова з цим складом; розвиток фонематичного слуху»

 
Використання ігрових прийомів у розвитку артикуляційної моторики молодших дошкільників із ЗНМ
П'ятниця, 20 травня 2011, 16:02

Однією з найважливіших умов повноцінного фор­мування правильної звуковимови є достатня рухли­вість та чіткість роботи орга­нів артикуляційного апарату. Ще немовлям, у процесі гуління та лепету, малюк виконує безліч найрізноманітніших ар­тикуляційно-мімічних рухів язиком, губами та щелепами, що є не лише першим етапом у становленні мовлення дити­ни, а й відіграє роль ранньої фізіологічної артикуляційної гімнастики.

 
Постановочні зонди в логопедичній практиці корекції вимови звуків
Четвер, 19 травня 2011, 19:33

Актуальною проблемою сьогодення логопедичної роботи залишається корекція неправильного вимовляння звуків мовлення у дітей. Виправлення або постановка звука досягається застосуванням ряду спеціальних прийомів, серед яких традиційно виділяється три способи: за наслідуванням, із механічною до­помогою і змішаним способом. Перший можуть успішно використовувати бать­ки та вихователі.

 
Методика організації логопедичної роботи при порушеннях вимов­ної сторони мовлення
Четвер, 19 травня 2011, 19:26

Логопедична робота з формування правильної звуковимови — складний динамічний процес, який здійснюється поетапно (кількість етапів різна за ви­значеннями авторів: два — у роботах Т. Філічової, три — у Ф. Рау, чотири — у М. Хватцева, п'ять — у Н. Чевельової і Г. Чиркіної), проте зміст і послідовність дій має багато спільного.

 
«ПочатокПопередня12НаступнаКінець»

Сторінка 1 з 2