Головна Підготовчий етап
Рекомендації для вихователів, учителів і батьків для підготовки до письма ліворуких і праворуких дітей
Субота, 03 березня 2012, 19:22

 

Як для праворуких, так і для ліворуких дітей розроблені спеціальні правила тримання знаряддя письма (олівця, ручки, пензлика).

Для праворукої дитини вони сталі, а саме: три пальці (великий, вказівний, середній) розміщують на відстані 1,5-2 см від початку ручки. Ручку (олівець) кладуть на першу фалангу середнього пальця. Нігтьова фаланга великого пальця притримує ручку (олівець) зліва: вказівний палець кладуть на ручку зверху. В процесі письма здійснюється тягнучий рух зліва направо. Кінець ручки (олівця) при цьому спрямовується до правого плеча (мал. 1).

 
Складання творів
Вівторок, 28 лютого 2012, 14:49

СКЛАДАННЯ ТВОРІВ ЗА ПОДАНОЮ КАНВОЮ

• Склади і запиши твори за поданою канвою.

1. Зима, перший сніг, діти, в сніжки, сніговик, весело.

2. Зима, ліс, заєць, коні, санки.

 
Використання нетрадиційних методів під час навчання читання
Неділя, 26 лютого 2012, 23:24

Слово «навчання» в дітей із класів підвищеної індивідуальної уваги асоціюється в кого — з грою, а в кого — з негативним досвідом неуспіхів, труднощами, а згодом — зі стійкими невдачами.

За статистикою, 4 — 25 відсотків семирічних і 20 — 50 відсотків шестирічних дітей не здатні адаптуватися до шкільних вимог і успішно засвоювати програмний матеріал при традиційній організації навчального процесу.

 

 
Ліворука дитина в школі і вдома. Консультація батькам
П'ятниця, 23 вересня 2011, 00:24

Функціональні особливості більшості ліворуких дітей (труднощі виконання зорово-моторних координацій, порушення просторового сприйняття, підвищена втомлюваність і знижена працездатність, тривожність і збудливість) призводять до різноманітних шкільних труднощів. Як допомогти ліворукій дитині адаптуватися до школи та до вимог учителя?

 
Готовність до навчання читання: індивідуальний підхід
П'ятниця, 16 вересня 2011, 19:09

Здатність до осмисленого читання передбачає певний загальний рівень психофізичного і духовного розвитку. Дитина не може як слід сприймати текст, якщо в неї взагалі не розвинуті процеси сприймання (той самий сенсомотроний розвиток), якщо вона ще не вміє, як потрібно, бачити і чути навколишнє. Дишла не в змозі успішно навчатися читати, якщо в неї недостатньо розвинуте мовлення, якщо в неї не пов'язані відповідні назви з певними предметами, почуттями і діями. Процес навчання читання буде дуже утрудненим, якщо в дитини є недоліки розвитку уваги, пам'яті, мислення, уяви.

 
Розвиток зорово-моторних координацій при навчанні дітей письма
Четвер, 15 вересня 2011, 00:01

Особливі труднощі при адаптації дитини до школи викликає — дисграфія (проблеми в опануванні письма). Письмо називають «базовою» навичкою, основною для подальшого навчання. Отже, дитина, яка не засвоїла її вчасно, неодмінно відставатиме у навчанні.
Сам процес письма психологічно й фізіологічно дуже складний: при письмі в координовану діяльність залучено кору головного мозку, органи зору, слуху, багато м'язів тіла. Цей процес надзвичайно складний для дітей 6-7 років, які починають навчання у школі. Складний насамперед тому, що одночасно формується й навичка орфографічно правильного письма.

 
Цікаво знати школярам. Словничок школяра
Субота, 25 червня 2011, 19:35

 

Альбом. У нашій мові цим словом називають книжку або зошит, які призначені для малювання, зберігання марок, фото­графій, репродукцій картин тощо. У перекладі з латинської мови воно означає «білий». На столах з побіленою поверхнею стародавні римляни писали різні повідомлення. Стояли ці білі столи на великих площах, де було особливо багатолюдно. Така свого роду дошка оголошень називалася «альбум».

В Англії в середні віки слово album означало журнал або список і ця назва була пов'язана з білим кольором сторінок. Тепер слово «альбом» не завжди асоціюється з білим папе­ром, адже сторінки в ньому не обов'язково білі: вони можуть мати будь-який інший колір.

 
Цікаво знати школярам. Цифри
Субота, 25 червня 2011, 19:29

Людині часто доводиться щось лічити: го­дини, дні, гроші, роки тощо, тобто встановлюва­ти кількість предметів, позначати її на письмі відповідними цифрами. Звідки взялися цифри? Як виникла лічба? Виявляється, потребу в цьому породило саме життя. Звичай­но, первісна людина не користувалася такими словами: «один», «три», «чотири» тощо.

 
Мовленнєві ігри
Понеділок, 20 червня 2011, 22:42

Пропонуємо вам різноманітні мовленнєві ігри, під час яких можна виявити і подолати порушення звуковимови дитини, а та, в свою чергу, отримає задоволення від навчання.

 
Навчальні здібності
Понеділок, 06 червня 2011, 17:02

Однією з провідних причин труднощів навчання є недостатній рівень розвитку у дітей навчальних здібностей як загальних, так і спеціальних. Ця обставина може призвести до загальної чи парціальної неуспішності. У цьому зв'язку важливим є визначення педагогом рівня сформованості у дітей навчальних здібностей.

 
«ПочатокПопередня12НаступнаКінець»

Сторінка 1 з 2