Головна
Питання розвитку мовлення з вірогідними варіаціями його патологічного викривлення в працях І.О. Сікорського
Середа, 27 лютого 2013, 12:39

При побудові системи методичної роботи, спрямованої на формування дитячого мовлення в умовах глибокого його недорозвинення, принципове значення має врахування закономірностей розвитку мовлення дітей, які нормально говорять, що дозволяє визначити вимоги до розвитку тих або інших рівнів мовленнєвої діяльності на різних етапах її формування. Необхідно також враховувати рівень розвитку патологічного мовлення, його особливості й потенційні можливості оволодіння дітьми мовою у процесі корекційного впливу.

 
Запобігаємо дислексії та дисграфії
Субота, 23 лютого 2013, 21:43

Мине літо, і вчорашні дошкільнята з надією та радістю стануть на шкільний поріг. Перша літера, перше слово. Першокласники починають самостійно писати. Слово, яке диктує вчитель, звучить лише частку секунди, й дитині складно за коротку мить вловити чергування фонем, їхню чітку послідовність. Тож і з’являються в зошитах помилки, не кращі справи й з оволодінням читання. Причини цього деякі батьки вбачають у дитячій неуважності, невмінні слухати пояснення тощо. А справа набагато серйозніша.

 
Дикі звірі та звук [т ]. Заняття для дітей із фонематичним недорозвитком мовлення.
Субота, 23 лютого 2013, 20:23

Програмовий зміст: продовжувати, використовуючи тему «Дикі звірі», вчити дошкільнят оперувати звуком [т]; закріпити вміння аналізувати й синтезувати слова з тьох звуків; розвивати зв’язне мовлення за допомогою описових загадок, які діти складатимуть самостійно. Закріпити вміння утворювати множину іменників від од­нини. Розвивати фонематичні процеси, слуховий конт­роль, пам’ять, увагу, вміння визначати емоції за голо­сом. Навчати витримки, поваги одне до одного.

 
Від тези до висновку. Інтегровані заняття з розвитку мовлення.
П'ятниця, 22 лютого 2013, 18:41

 

Сучасна дитяча психологія розглядає процес міркування як невід’ємну частину мисленнєвої діяльності, як необхідну умову усвідомленого засвоєння дошкільнятами знань про розвиток довкілля та суспільства. Дитина досить рано дивує тих, хто поряд із нею, своїми щохвилинними “чому?”, а почасти й напрочуд влучними міркуваннями про неосяжний, великий і різнобарвний світ речей та предметів, людей та об’єктів природи, таємничих, привабливих, яскравих подій та явищ. І хоча дошкільнята й сиплять на нас безмежну кількість хаотичних запитань щодо будь-чого, відповідаючи на них, педагог має формувати в них розуміння елементарної цілісності світу, взаємозв’язку та взаємозалежності явищ у довкіллі.

 
Посадимо ялинки в лісі. Об’ємна аплікація.
П'ятниця, 22 лютого 2013, 09:44

 

Програмовий зміст: виховувати у старших дошкільнят бажання берегти та охороняти природу. Розширювати знання дітей про живу природу. Вчити бути спостережливими, відповідати на логічні запитання, міркувати. Ознайомити дітей з технікою об’ємної аплікації, основою якої є трикутники, складені з квадрата. Вчити складати трикутники з квадратів різної величини, а потім складати з цих трикутників ялинку. Залучати дітей до колективної роботи, вчити досягати кінцевого результату.

 
Процес потребує радикальних змін. Порушено необхідний баланс.
Неділя, 17 лютого 2013, 20:15

 

У більшості дошкільних закладів нині життєдіяльність дітей організовується за усталеною схемою. Зовні вона відповідає вимогам чинних програм, тобто дотримано основні стабільні компоненти: ранкова гімнастика, заняття, вільний час для самостійної діяльності, витримано режимні моменти (харчування, сон, прогулянка). Причому традиційно робота планується виключно педагогом і з дітьми ні в якій формі не обговорюється, відповідно і вони, в свою чергу, не виявляють ініціативи, тож є слухняними виконавцями волі дорослого.

 
Підготовка молодших школярів до написання творчих робіт

 

Мова — одне з див, за допомогою якого люди передають найтонші відтінки думок і почуттів. Вона віддзеркалює душу народу, його історію. Збагнути таєм­ницю мови, прочитати історію слів, а звідси — предметів та явищ, може тільки той, хто знає рідну мову.

 
Як батькам підготуватися до школи
Середа, 13 лютого 2013, 10:52

Вже зовсім скоро пролунає перший у житті Вашої дитини шкільний дзвоник. З великою радістю і захопленням першокласник переступить поріг чогось нового, незвіданого, цікавого.

 

Так само швидко ця цікавість розвіюється, з'являється небажання робити уроки, вставати вранці, писати, читати, вчити вірші. Поступово дитя розчаровується, школа виявилась зовсім не такою казкою, як обіцяли дорослі.  Картина не є обов'язковою, але тим не менше, будь-який школяр відчуває часто ці труднощі викликані неготовністю саме нашою, батьківською, до того що дитина школяр.

 
«ПочатокПопередня1234567НаступнаКінець»

Сторінка 2 з 7